ACTORIA past een innovatieve methodologie toe voor de overdracht van de KMO. De Europese nummer 1 beschikt intern over alle vaardigheden die nodig zijn : financiële kennis, juridische kennis, fiscale kennis en technische kennis
Bent u van plan om de volledige transactie toe te vertrouwen aan één kantoor die het volledige traject begeleidt van de overdracht van uw KMO aan een derde, een familielied of personeel?
ACTORIA International is uw bervoorrechte partner om u hierbij te begeleiden. ACTORIA behandelt namelijk intern alle facetten van de transactie : evaluatie, zoeken naar overnemers, onderhandelingen, sluiten van de overeenkomst
De multidisciplinaire structuur van het kantoor maakt het mogelijk dat wij vrijwel alle sectoren kennen : industrie, diensten, IT, telecommunicatie, BTP, transport, luxe, communicatie, reclame, …
ACTORIA biedt u haar diensten op maat aan. Wij zijn immers begaan met de diversiteit van het bedrijfsleven, en daarom is iedere situatie verschillend.
Mocht u evenwel zelf reeds een koper voor uw onderneming voor ogen hebben, dan beperkt ons advies zich tot onderhandelen, evaluatie, audit, …
Eveneens is ACTORIA de uitgelezen partner om u bij te staan bij de eventuele finacieel expertise van uw onderneming of de voorbereiding van de transactie.
Laisser un commentaire